Fredagsmys

Hejsan idag har jag inte gjort så mycket städat lite fast ser knappt någon skillnad hehe . Ikväll blir det tacos och det är lika gott varje gång asso jag kan inte tröttna på det . Jag har börjat spela sims 2 igen tycker det är riktigt kul men ja lite som jag är så brukar jag lovat Rasmus att göra en gubbe och inte fuska på den och jag vet inte hur det kommer få damp för att den gör fel eller nått fast han tror ju att den kommer dö men så är det iaf inte ! Fyfan det är fett varmt i mitt rum ska nog öppna fönstret asso gud förut när jag var hemma själv så hade Martin och Rebecka öppnat deras fönster som inte jag visste så det blåste på en dörr och jag var så himla skraj till jag våga gå ut och kolla så var det som tur fönstret men aja nu ska jag inte gaga på mer skriver senare puuss ;*

Kommentarer
» EMMA PERÄTALO

svar; får jag fråga.. hur blir man så söt som dig?:)

2010-08-06 22:07:42
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback