I know you can save me so hurry up

hejsan nu sitter jag men en handduk på huvudet känner mig fett sexig med den alltså ! Hahaha men träningarna gick bra det var kul att komma i gång med handbollen igen men haha är inte på på i det asso har inte spelat på ett tag men efter blev det hem och käka sen så duscha jag och som sagt sitter jag här har fan ont i halsen svider till när jag sväljer hahaha halsbränna ;) sen börjar jag bli täppt , + kom på precis nyss att det kanske är därför jag har ont i huvudet för jag har linser på mig fast jag är sjuk det ska man ju inte ha xd men /care puss och god natt;*

Kommentarer
» Teresehh

sv; Tack så mycket! Det är bra, själv? :)

2010-08-26 21:52:42
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback