I love the way you lie ...

hejsan när mamma kom hem fick jag
haha Emma ja jag fick 3 eyeliner ! Sen fick jag 3 monster , 2 spray deo , en ny lampa , 2 linnen , 2 par fotbolls strumpor , ett par umbo shorts till , mysstrympor , vanliga strumpor , hårspännen , hårsnoddar , en typ grej man skriver vad man gör i veckan , en skylt där det står Love aa var det sen skulle jag fått en parfym men mamma visste inte vilken hon skulle köpa så jag har fått hennes britney spears parfym och jag älskar den! Men nu är jag sjukt trött redan kommer gå och lägga mig framför tv med film nog och smsa lite bloggar mer imorgon innan jag drar på match borta mot fellingsbro nu taggar vi tjejer ! puss ;*
Saknar oss sjuuuuukt mycket !

Kommentarer
» rebecca

SV: haha det är lugnt! blev bara så jävla förvånad :b

2010-08-22 11:05:09
URL: http://myyouth.blogg.se/
» Emma

hahaha nu är du ju rik på eyeliner! :)



mysstrumper? ;o <3333

2010-08-22 11:58:34
» frida

Jag saknar också oss :( <3<3

2010-08-22 17:41:17
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback