I watch the night turn light blue but its not the same without you !

vafan får damp idag har min blogg statestik sjunkt jätte mycket igår blev det typ rekord och idag så har jag typ minst någonsin ! Nu blir jag ledsen ... Men imorgon ska jag dra till skolan sen träna sen vet jag inte men kanske titta på killarnas match men vet inte aja ska snart sova så puss god natt och imorgon ska jag inte försova mig men asso fattar inte det var bara min klocka som inte ringde den ville inte fick damp ! aja puss hej ;*

Kommentarer
» Perlan

haha skyll på klockan bara :D <3

2010-08-18 22:02:53
» hermy

sv: gumman vad frågade jag om: ???

hihih glömde

2010-08-18 22:08:59
URL: http://hermy.blogg.se/
» Anonym

haha blogg.se's statistik fungerar inte så bra, använd någon annan sida som räknar den genom unika besökare o som visar exakt :)

2010-08-20 08:59:35
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback