I'm I just gonna stand here ?

Jaa jag sitter här en om ca en timme ska jag åka på träning asso får damp att jag får så lätt ont någonstans för det skapar ju så mycket hinder så jag inte kan springa ! Vissa vet jag tror att jag inte springer lika mycket för jag har dålig kondition och inte orkar jag stör mig rikitigt mycket på det ! Jag skulle föredra att springa tills jag hamna på sjukhus om jag inte fick ha så ont så tro fan inget om mig för tro mig jag mår ju inte bättre av det så här ligger det till ! Har inte så mycket vettigt att skriva så går och byter om och typ tar nått att äte och sen drar jag på träningen som sagt puss hej hör av mig senare ;*

Kommentarer
» Felicia :)

Fett snygga leggings gmn ;D<333

2010-08-05 16:50:27
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback