in jessicas house !

hejsan inatt så somna vi runt kanske halv 4 kvart i 4 nått spnt sen vakna vi halv 7 och kunde inte somna om ! Fredagen den 13onde bra början ? Så vi låg och titta på film sen runt 9 somnade jag fett skönt ! vaknade typ 20 över 10 men fan fick iaf somna om ! Vi tog 14,06 bussen till stan och fyfan vi blev as åksjuka ju ! (fredagen den 13onde)
så åkte vi tog sen och jag blev lite åksjuk men inte så mycket , sen så gick det as trögt att cykla inte för att jag cyklade men det verkade trögt sen så träffa vi Viktor och Rasmus och då kvadda Viktor med mig på moppen fan va jag garva fan synd om han , han fick ju ett sår ! Fatta fan heller hur vi hamna i diket och fattar inte när någon förklarar (fredagen den 13onde) Men ska inte skriva mer man orkar ju inte läsa allt pusshej ;*

Kommentarer
» Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HELLO!



Vad tycker du om färgen rött? På en skinnjacka kanske?



KRAM KRAM

2010-08-13 23:39:10
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback