inte lika tråkigt nu på kvällen !

Hejsan lite hände det ikväll först fick vi främande för min mamma fyllt för ett tag sen så blev det fett god mat varm smörgåstårta typ och gott till efterätt. Sen gick jag ut sen och träffa Rasmus och Niclas , vi satt vid pizzan och så står Rasmus och typ säger nattinatti så står Solvejs och typ snackar med Rasmus så börjar vi alla prata med henne och massa sen så säger jag när hon gått in att hon brukar slänga ner kexchoklad till folk så öppnar hon igen och säger vill ni ha kexchoklad så kastar hon ner ! Haha sen kom massa andra kom in typ vid 11 kanske nu sitter jag och gör inte så mycket men puss hej så länge kommer med ett till inlägg snart om Chris för lova det ;*

Kommentarer
» Susanne

Hahaha.. Solan i ett nötskal

2010-08-09 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback