Love

Hejsan nu sitter jag här och tränar på glosor jag äger fan ! Nej men det går faktiskt jätte bra Elise min mamma fixade dom så blev vän med henne så hade hon övningarna bara för det inte gick och söka på UlriC ! Asso nu har jag hicka det är 5 gången idag jobbigt ! Men idag efter skolan så drog jag till ikea med mamma jag fick typ en lampa , täcke , sån grej man lägger skivor i , rullgardiner sen fick jag en tavla på lågpris magasinet sen köpte vi lite godis fast jag tar ju 100 år på mig menmen måste ha ätit klart det tills 1 sept då börjar jag med godis stopp och chips och läsk haha men mamma sa att på fredagar och lördag får jag äta det + popcorn när jag vill haha jag är bäst ! Men hejhej snackar för mycket ingen orkar läsa ! puss ;*
Jag gillar den här skylten ska hängas på väggen vid min säng (:

Kommentarer
» Rebecca

söting!

2010-08-30 22:23:01
URL: http://myyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback