nevermind ! ;*

Hejsan nu sitter jag och lyssnar på musik gjorde iaf nått idag typ vid 6 eller nått så drog jag till ip och träffa Niclas och Adam som spelade fotboll så stod och snacka med dom sen vid typ halv 8 kanske kom jag hem och då åt jag och titta på tv sen hoppa jag in i duschen och aa nu sitter jag här ska snart plocka på rummet haha igen sen sova är ju skola imorgon . Asso jag är alltid piggast när jag ska till skolan på måndag sen på tisdagen blir jag tröttare men inte så mycket sen på fredagen då är jag jättejätte trött ! Blir inte vann men att gå upp tidigt till skolan tydligen hehe , men vi hörs och Susanne haha jag hoppas det är okej att jag lånar din kamera nu när den är hos mamma så kan jag få nya bilder till datorn hehe (A) men puss ;*

Kommentarer
» Felicia

tackar, häärligt:D

2010-08-29 20:56:23
URL: http://ffelli.blogg.se/
» Felicia

tackar, häärligt:D

2010-08-29 20:56:26
URL: http://ffelli.blogg.se/
» Susanne

Haha.. självklart! Låna på du. Men släng inte batterierna om dom tar slut. Dom är uppladdningsbara o kostar många kronor!

2010-08-30 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback