Taggad talang !

hejsan jag önska jag visste hur jag ska få upp min statestik den åker bara ner och ner nån kanske kan hjälpa mig reklama eller nått så vore ni fett söta ! Men jag ställde klockan på ringning vid 12:30 och vaknade av det asso jag önska och ställde den på typ 13:00 ! Snart tror jag Elise kommer eller typ om en halvtimme eller nått och jag sitter och äter frukost och lyssnar på musik. Asso jag har nått att jag kan typ knappt äta frukost jag får verkligen inte ner det så om jag äter 2 mackor är jag jätte stolt och prop mätt haha liten magsäck med ... (anteckna) Men ska faktiskt lyckas äta upp min risifrutti nu men hör av mig innan jag drar till talangen och tagga som fan !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback