Sofie för söt gmn ! <3

hejsan nu sitter jag och Sofie och prövar massa grejer kan säga att linement det som luktar Jenka asso det var starkt men det smaka som Jenka ! men tigerbalsam inte lika gott som på handbollen men aja ... Nu har jag någon halstablett i munnen ska se hur det blir det blir Sofie säger att det typ knappt känns så men när jag kom så träffa jag hennes hund första gången och vi satt och snacka i typ 2,5 timma sen gick vi upp så hennes mamma inte hörde oss hihi söta vi är nu webbar vi med Oscar och ja Sofie sitter på mig och mosar mig med kudden haha saknar oss för mycket ! Men puss så länge vi kommer nog titta på nån film men kan säga att min älskade pappa har låst upp mig mobil igen så jag kan smsa fast har typ 400 sms kvar men det ska nog gå puuuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback