Boda borg♥

Hejsan jag tar dan kanske kort fattat .
Jag gick upp vid 7 och då tog jag på mig och åt en banan och sen drog jag till oden där jag åkte med Emma i Elise bil mot boda borg . När vi var framma hamnade jag i samma lag som Sandu och Angelica det gick riktigt bra vi fick tror jag 12 banor och när vi gjorde om det till poäng fick vi 30 så vi vann över alla med poäng men med banor kom vi 2 hamnade under dom vuxna.
Vi åt ju såklart mat där taco buffé jätte gott ! Tog lite för mycket tror jag men aja sen efter så somna jag faktiskt i bilen och det var riktigt skönt var så himla slut . Köpte en tröja också på Bodaborg . Vi käkade på Mc också där satt jag Emma
och Elise med haklapp och åt haha riktigt fint ! Sen när vi skulle hem så jag ba : hejdå grabbar till några som hade tittat på oss jätte länge haha dom blev lite ägda sen så vinkade jag också till dom och dom vinka ju tbx ;)
men nu ska jag nog sova och titta lite mer på Wallander för tittade inte klart på den igår god natt ;*

Kommentarer
» albin

haha kortis xd

2010-12-05 21:46:46
» Emelie♥

Jag bor utanför stockholm eller vad man säger, haninge.

Javet, visst var dom. dom är från Gina Tricot :)

2010-12-05 22:04:27
URL: http://emsuballaste.blogg.se/
» ems

åh vad kul med bodaborg :D

2010-12-06 08:36:54
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback