godmorgon på er eller goddag på er !

godmorgon på er ! Jag hade ställt klockan på ringning vid 11:39 men jag vaknade av lite steg i mitt hus 12:09 lyckat! Så såg jag att den var typ inställt på att ringa på måndagar tisdagar och onsdagar menmen ... Jag gick upp och skulle hämta frukost vilket jag är sämst på har knappt ätit en halv pizzaslice , senare kanske jag drar till Linde om Sam hör av sig vilket jag tror att han kommer göra när han väntar på bussen eller nått annars får jag se vad som händer . Det igår som var lite cp med min blogg jag fattar inte för det funkade när jag gick in varje gång men inte får er men My fixa det så gästbloggade hon hihi söt ! Nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och fixa lite på bloggen hejsvejs ;*
sötbild -.-

Kommentarer
» EMMA PERÄTALO

sötnos på bild, allt bra med dej? :)

2010-07-31 13:48:05
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/
» EMMA PERÄTALO

svar; allt e superbra med mig :D



skulle du kunna kolla bloggen, & kommentera inlägget " NÅGRA FAVORITER ", vilken är din favorit?(:

ett stort tack om du kan ta någon minut och göra det!

2010-07-31 14:57:45
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/
» EMMA

<3<3

2010-07-31 22:46:39
» EMMA ERLANDSSON

Vad söt! <3



hahaah bara masaa emma som skriver till dej! ;o

2010-07-31 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback