Den tiden var fin !

Hejsan hemma från stan ! 
först så kom jag till mammas jobb så var jag där och gjorde ingenting sen åkte vi upp på stan och åt på kinamuren sen så var det typ en och en halvtimma kvar tills bion började så vi drog till mammas kompis och tittade lite på tv hon har fått en bebis den var jätte söööt !!! Sen drog vi och titta på filmen som var I rymden finns inga känslor den var jätte bra ! värd att se tryck här för att komma till trailern . 

Frida du är min ängel då nu och föralltid ! <--------- hennes blogg

Kommentarer
» Feliz

Jag hade också tängt se den nån gång, men den går ju fan aldrig här uppe! :)

2010-09-26 09:52:06
URL: http://www.charmmykitty.webs.com
» frida

Jag älskar dig louise!

Jag saknar verkligen tiden som vi hade tillsammans!

Vad hände igentligen?

Alla minnen med dig alltså! Dom är helt obeskrivliga. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, jag önskar verkligen att det blir som det var förut. <3

2010-09-26 21:07:52
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback