HAHA snyggaste bilderna frida ramlar !

hejsan haha har inte haft en ändaste hel lektion på hela dan !
först livskunskap - då fick alla tjejer gå när vi hade skrivit klart lappar som killarna skulle svara på
svenska - nej vi fick ett papper vi skulle göra men fick göra det i korridoren så sluta vi efter vi var klara
No - hade jag kör
matte - fick vi göra typ ett papper vi skulle göra på engelskan ist sluta efter det
bild - fick gå tidigare
engelska - ingen lärare
Nu är jag med Niclas och Frida ska dra in till stan snart eller aa 5 över 3 hör av mig när jag kommer hem puss ;*





Kommentarer
» jessica

ah jag vet vilken du menar :p vet en som har en sån<3

2010-09-28 19:40:26
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback