Vinst mot Bkforward ;)

Hejsan lite berättelse från matchen :) 
vi vann med 2-0 vi spelade jätte bra första halvleken hade jag damp på dommaren först så sätter han i gång matchen fast jag inte ens var klar och andra halvleken sen så blåser han igång när jag hade typ kommit till straffområdet då fick vi ropa lite och första halvleken då gjorde Aryam ett mål som jag tror alla blev lite taggade på så alla kämpade sen i andra halvleken gör Frida ett mål som också avlutade då :D haha lite bilder ;)
aa lite bilder haha puss hej på er ;*

Kommentarer
» Elise

Snyggaste bilderna ! ;o

Heheh tårtan var ju fan as god ! ;) <3

2010-09-20 16:44:05
URL: http://eliselord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback