En helt underbar person!

Till en bild helt underbar person! Grattis på födelsedagen Jessica, du skrev en sån fin text till mig så jag kunde inte stå i mot att skriva en till dig! Just nu är jag på väg till dig & ska sova hos dig idag (saknar dig verkligen). Du är en sån härlig människa hela du så de går inte att beskriva men ska försöka få dig att förstå hur mycket du verkligen betyder för mig! Vi är på ett sätt så lika du & jag, vi förstår varandra & du kan inte direkt lura mig:
Du- Asso jag är allergisk mot parfym
Jag- HAHAHAHAHAHA jo eller hur! Jag ser det!
Vi har samma humor kan skratta åt... Ah inget! Jag kommer ihåg första gången vi träffade varandra, de var på talangen, du gick dit med My & jag var där med Emma. Emma & du kände varandra & ni skulle träffas sen var vi resten av kvällen sen & vi höll la kontakten lite sådär. Sen typ började vi prata mest för att båda var "olyckligt kära" så ah vi snackade om att vi skulle träffas & prata & så, sen den dagen vi träffades så plötsligt så började vi smsa med andra & började gilla en annan ah du vet iaf vad jag menar, de var ganska spänt mellan oss, 2 gången vi träffades så var de typ som no vi känt varandra jätte länge! De var jätte lätt att prata med dig & de blev inte spänt eller nått & vi tog massa bilder, köpte massa grejer på "fetto" som vi fortfarande iaf gör ;*
Sen har vi ju fredagen den 13 dagen var jätte rolig även pga alla olyckor få vi cyklade in i varandra,åksjuka, kunde inte sova & jag ramla på moppen & herregud ta vi höll på men jag säger att jag är glad att jag fick uppleva den dagen med dig! Varje gång jag åker i från dig börjar jag sakna dig igen & varje gång hoppas jag på att vi träffas snart igen, nu träffas vi typ en gång i månaden mer eller mindre vilket är bra! I sommar hoppas jag på att träffa dig så mycket mer än vad vi gjort tidigare & vi ska ha sjukt kul right? Alla gånger jag träffas dig blir de ett minne, asso de går inte att förklara hur bra du är för mig! Men jag hoppas att din födelsedag blir lyckad! Älskar dig jessica!<3

Kommentarer
» mysan

tycker du jag ska lägga ner min blogg?

ps gillar din blogg! :)

kram

2011-04-01 16:11:59
URL: http://myedenvad.blogg.se/
» MADDES

jag har haft en fin dag. händer ikväll?

2011-04-01 17:33:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/
» cecilia

Åh så fint skrivet! Låter som att ni har haft många fina minnen tillsammans :)



Svar: Låter jätte kul ju! :)

2011-04-01 17:41:14
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/
» m

Blev du lurad idag 1april? :)

2011-04-01 18:07:09
URL: http://michelleuknow.blogg.se/
» jessica

till att börja med, tack hjärtat!

jag måste vara ärlig, jag saknar dig redan. du är en så sjukt underbar person & jag blir alltid så himla glad när jag ser att du skrivit nått om mig, för jag tar verkligen åt mig utav vad du skriver. hahaha jag kommer ihåg när vi var själva första gången, när du satt & skrev tusentals frågor om mig & alexander sen skriver han: du kan väll fråga henne eftersom du är med hon?

hahahaha och vi ba blev helt jävla ägda eftersom vi försökte lura honom, så jävla ruttna är vi. vi har sjukt många bra minnen trots att vi inte känt varandra så himla länge, men snart 2 år faktiskt(?) och jag ångrar verkligen inte att jag lärde känna dig. idag är du en av mina närmsta vänner och jag trivs verkligen med dig. den här sommaren ska bli våran & vi ska rocka fett, som vanligtvis. du är bäst helt enkelt & glöm aldrig bort att jag älskar dig, litar på dig och att du är fantastisk precis som du är! <3

2011-04-02 19:39:01
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback