Mer om cupen

Hejsan jag kan berätta lite snabbt om idag , första blev det lika med 0-0 mot valla och jag blev matchenslirare lite stolt/glad faktiskt. Sen andra matchen förlora vi med 1-0 mot frövi tror jag men vi spelade skit bra den matchen så tyckte inte ens det var värt att vi förlora men gör man tabbar så gör man ... Sen tredje matchen mot Vingåker förlora vi med 2-1 och där tar jag fan åt mig exakt allt för att vi förlora för där gjorde jag största tabben och skäms verkligen sjukt mycket! Sen sista matchen blev det oavgjort igen och då skulle vi avsluta med straffar då vi förlora. Men har verkligen haft skit kul och ett grymt avslut tycker jag men fan vad jag kommer sakna er !

haha det gör ont men jag tycker ju det är kul med blå märken och så....
Tro mig jag har haft mycket värre men det gör ont som fan men det är kul
sen det är som värsta bullen när man petar så är det som en bubbla :D
hahahaha här är jag fullt normal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback