talangen igår !

hejsan vaknade vid 12 har inte kunnat somna i natt tror jag antingen var jag vaken till typ 5 eller så sov jag och vakna 24/7 men aja igår fan hade det så jävla grumt kul ! Nej det blev inte alls varmt slutade med att jag och Fillan gick på toa typ varje 10 min eller nått , haha vi hade ju lysrör också och dom ramla av fram armarna och ner på golvet och vi ville ju inte bara plocka upp dom tillslut hade as många såna som som hade plockad från golvet ! Haha lite fail , men jag har suddat ut mig på bilderna jag blev halt bajs !

Kommentarer
» EMMA PERÄTALO

lilla snyggo barn,du skulle inte suddat ut ditt ansikte!;o

2010-08-05 12:34:13
URL: http://emmaperatalo.blogg.se/
» Felicia :)

haha fett kul hade vi :D<33

du kunde ju inte sudda bort mig lr nått :O

ahah mitt hår ser ju för jävligt ut :P<3<3

saknar dej <333

2010-08-05 12:58:38
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback