Lovade Chris att skriva om honom hehe !

Aa Chris du är en av dom första kompisarna jag fick i oden och vi har ju några minnen bland annat första gången vi träffades med Emil och Frida så satt jag och kasta pommes på dig . Driva med varandra det är vad vi gör väldigt mycket men du vet väll att jag alltid triver med dig är ju aldrig taskig mot dig och är aldrig meningen heller ! Spela fifa mot dig har jag gjort och vann ju nästan faktiskt haha men du är rolig men inte för du fattar dig på min humor och jag din men vi kan skratta ändå ! Vi har ju inte träffas så mycket på senaste tiden men i 6:an och i början på 7:an träffades vi mycket men Emil och Frida och ni har aldrig fattat er på våran humor i början men vi har ju alltid haft kul ! Chris du vet att du alltid kan lita på mig och jag vet att du har haft lite små problem men jag finns alltid där för att hjälpa dig för du är min kompis puss på dig :D

Kommentarer
» chris

naaaw sötis :)<33



gammal bild som fan haha :D

2010-08-09 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback