Nattinnebandy !

Gud en utan den bästa fredags kväll och lördags natt/morgon ! Asso vi kom dit vid 8 och typ 10 min innan vi skulle börja spela våran första match var jag så sjukt nervös asso trodde jag skulle spy så första matchen var vi ju så himla nerväsa så haha förlust på 0-7 kommer inte ihåg mot vilka men haha andra matchen så var jag mera taggad och vi mötte några killar dom var ju jätte stora men det blev bara förlust på 1-3 och dom var ju skit förbannad när det typ bara stod 1-1 och dom hade värsta damp ! Men iaf den matchen var mycket roligare för då var jag inte så nervös så då kunde jag gå in och tackla ju ! Sen skulle vi möta Jakob och Niclas och Karl och haha dom skulle ha vinnit med 10-0 men haha jag skulle bara skoja med domaren och då skrek jag att det var stolpe inte mål och han gick ju på det så det blev bara förlust med 9-0 . Gud va varmt det var också jag gick ut och rullade runt i snön 3 gånger ! Det var riktigt skönt !
Sen så blev det inte så mycket mer inga vinster som sagt och vi hade spelat klart vid lite över 3 tror jag haha här är lite bilder också .

Kommentarer
» linA

fronda-underbar

<3

2010-12-12 18:27:38
URL: http://linaakarlssoon.blogg.se/
» Anonym

haha ni borde vunnit någon match tycker jag :P <3

2010-12-12 18:33:37
» sanna

haha okej :D hoppas jag också får en ;)

2010-12-12 19:06:45
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback