Jag är arg !

Just nu är jag så fucking förbannad ! Har tittat på paradise hotell och ååååååh ! Vill bara ha ut Johannes och Mellisa och Alexandra dom ska UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT ! Johannes han ska jag strypa riktigt jävla långsamt så att han ska kunna tänka tbx varenda sekund i hela hans fucking liv asso åååh !

Nog om det ... Frida sover här en natt till och jag är faktiskt inte så jätte trött mest arg ! Sen så snackar jag skype och jag har tagit jätte fina bilder med Fridas kamera på mig innan jätte fint ! Men hör av mig innan vi går och lägger oss tror jag pusshej ;*
Glöm inte att rösta här

Kommentarer
» Ellen

Jätte fin blogg du har! =D Vad tycker du om att gå på dop? Skulle verkligen bli jätte glad ifall du skrev din åsikt! Ha en jätte bra kväll<3

2010-11-07 16:07:58
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/
» johanna

åhhh, gud vad jag hatar dom :o

fan att johannes & alexandra fick ut julia,

det var julia som var normalast där asso :o <3

2010-11-11 17:42:14
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback