Ni sparkar på någon som redan ligger ner!

Asso nu får det vara nog ! Jag vet nästan allt hur det ligger till . Jag vet hur ni tycker att jag är förändrad jag vet själv att jag är det men det är ni idioter som har gjort mig förändrad ... Odenskolan är en plats jag nästan hatar mest på jorden just för att som pågår där ! Alla rykten , allt skit helt enkelt ! Just nu i skolan känner jag att jag mår så jävla piss ! Den enda jag har i skolan just nu det är Emma hon är den enda som förstår mig ens där ! Asso om ni inte märker det sårar ni faktiskt mig tro mig ni sårar mig jävligt mycket , jag känner mig trackad . Ja det kanske är lite överdrivet men jag har blivit överdrivet känslig för att det här nu jag har fått tagit åt mig mer och mer så jag nu pallar jag inte så jag har blivit överkänslig men ni är ju så blinda och inte ser det ... Sen säger jag inte att jag är perfekt för det är ingen men alla i min klass nu verkar verkligen ha något i mot mig nu jag vet knappt vad jag har gjort . Visst jag vet att folk tycker att jag och Emma är lite överdrivna men sig någon som INTE VILL  ha roligt och nu råkar jag ha det med Emma . Gör jag och Emma något som jag tyckte var roligt blir jag bara mer taggad och då fortsätter det och ja ni kanske tycker det är jobbigt då men säg det istället då ! För seriöst jag mår SKIT av att folk säger att jag är förändrad men ingen kan säga hur eller på vilket sätt jag är förändrat eller vad om är skillnaden på från då och nu men Emma min underbara ängel satte dit det och sa att DET ÄR NI som har förändrat mig pga av allt ! Den enda som märker nått såklart är Emma om hon inte var i skolan skulle inte ens jag vilja dra dit ! Ni kommer aldrig någonsin kunna förstå hur jobbigt det här är för mig ! Ni får tycka att jag tar i men nu vill jag faktiskt dra till mig uppmärkssamhet men inte uppmärkssamhet så att folk bara ska bry sig utan uppmärkssamhet så att ni ska förstå och läsa och ta till er !Jag säger att jag är sjukt avis på dom som bytte klass till 8 från våran klass för jag önska att jag var en av dom ibland! tänk att det ska ha gott så långt att jag går hos en kurator för att några idioter inte kan se att ni har gått för långt ... Att det har gått så långt att min pappa ska behöva komma till skolan och vara med på lektioner ? Det är helt sjukt och att inte ens lärare fattar men ni som är mina vänner eller i alla fall trodde ni var mina vänner ... Var det roligt att läsa all skada som ni lämnar efter er eller ?!

Kommentarer
» Rebecca

<3

2010-11-16 23:20:29
URL: http://myyouth.blogg.se/
» Emma

Jag älskar dig Louise, nu får det fan ta slut på det här. <3

2010-11-17 12:28:35
» Feliz

Hojja, vad jobbigt!

Jag tycker verligen synd om dej.



Kram <3

2010-11-17 14:29:14
URL: http://www.charmmykitty.webs.com
» Johanna Hellberg

Försök att skita i dom, du är bäst som du är. Dom är bara idioter som det verkar när man läser det du skrivit, vet själv hur det är att ha massa rykten som inte stämmer, och folk som förändrar en... <3

2010-11-17 19:25:28
URL: http://johannahellbergg.blogg.se/
» Johanna Hellberg

sv: Ja jag står på din sida! Vi tar oss igenom tillsammans, och jag finns där för dig :)

Som du säger känner vi inte varann, vi har snackat på skype några gånger med typ sam och några fler så vet ju vem du är iallafall <3

2010-11-17 21:08:53
URL: http://johannahellbergg.blogg.se/
» jessica

alltså gumman, jag vet inte vad jag ska säga. dom är idioter rent ut sagt, jag finns alltid här för dig, det vet du <3

2010-11-17 21:21:00
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback