Julia saknade unge !

Pratar i telefon med Julia nu massor att prata om ju ! Hon kommer imorogn till mig med fuck att det inte gick att sova för jag har match men får sova andra dagar ! Gårn va fett roligt HAHAHA Iza så jävla söta och coola reflexer så det inte finns vi sitter och slår på dom sen typ 5 min senare när vi är ute så har hon slagit upp med benet och ramlat bakåt HAHAHAHA för sööt ! Sen gick vi och skulle käka kebab jag Iza och Samanttha men det blev bara jag och Iza som åt Samanttha var ute haha IZA ÄLSKA KEBAB !!!! Sen när jag skulle med bussen så skulle jag först gå på vid kyrkan sen så var klockan 7 minuter över den skulle gå 10 över från skolan så vi skyndade oss jätte mycket för att hinna men så klart att den börjar köra så ställer mig på vägen och skriker sen visar jag upp mitt busskort med reflex på så stannade den mitt i vägen och plockade upp mig haha men snart ska jag sova Julia kommer klockan halv 10 haha så puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback