Till ingen annan än

Emma♥
Vart fan ska jag börja Emma? Du säger att du aldrig kommer att kunna tacka mig för att jag är din vän. Emma de är verkligen helt fel! Genom att du är den du är idag räcker, de är jag som står i skuld till dig för att du har vänt upp & ner på min värld på ett helt awesome sätt!  Alla som säger att jag är förändrad på ett dåligt sätt sne jag börja vara med dig dom kan ju bara ****** för sen jag börja vara med dig är de pga dig jag har en lust att gå till skolan en lust att över huvudtaget att vakna!

Du är min sol på dagen & min måne på natten! Du har gett mig mod, du har gett mig styrka.  Om jag inte hade haft dig som vän nu skulle jag inte kunna stå på mina egna ben. Du anar inte hur mycket du har hjälpt mig. I skolan asso med mig själv personligt med!  Asso jag vet inte hur jag ska förklara med ord för de går nog inte. Men ah, du har gjort mig så att jag känner mig som en bättre människa jag har så jävla grymt mycket roligt med dig, vi har såna himla sjuka ideer. Haha Grillköket 4 gånger per vecka? Coca cola så man får flera hål i tänderna, Kindermaxi, Powerwalk asso vart får vi allt i från. Jag vet inte hur jag ska kunne skriver mer än att du är verkligen en utav de bästa sakerna som hänt mitt liv!

De är som haha vi sa Vad vore jag utan dig Emma? Jo jag vore normal!!!! Men jag vill inte vara normal om jag inte får vara de på de sättet vi kallar normal! Jag älskar dig Emma jag är verkligen så himla tacksam över att jag har dig varje gång jag vänder mig åt sidan!  När alla vänner försvann var de du som kom fram, så Emma allt snacka du säger att du inte kan tacka mig är helt fel de är jag som inte kan tacka nog!  

Jag litar verkligen på dig till 1000 & du lyssnar alltid på mig vad jag än har att säga så lyssnar du & du förstår mig. Du förstår mig så jävla bra hela mig! Min syn på saker & ting. Vad de än är så står du alltid på min sida & du ska bara veta hur jävla tacksam jag är, de går inte ens att förklara mer än att du är helt jävla bäst!

Jag älskar dig♥


Detta lade till senare än inlägget men Emma skrev en sån fin kommentar

Emma virta om Till ingen annan än:
Louise jag vet inte vad jag ska säga jag är så berörd, det där kändes verkligen rakt i hjärtat på mig. Du står inte i någon skuld alls till mig, du är helt klart den närmaste vän jag har. Jag säger att jag inte litar på någon, men jag vet att du är en person som man faktiskt kan lita på. Det är svårt att skriva med mina lösnagalar x) haha! Jag har aldrig haft en vän som dig, jag är verkligen glad att jag har dig. Och du ska veta att jag alltid står upp för dig genom eld & vatten. Vad som helst så finns jag där. Bara ring mig vilken tid på dygnet som helst jag lovar att svara. DU är en sannvän och jag är glad för allt jag fått delat med dig! Och såklart ska det bli mer. Vänner föralltid. Det är sällan jag gråter när folk skriver texter som handlar om mig, men du satte dit mig. Du fick fram tårarna, jag vet verkligen inte vad jag ska säga, men jag älskar dig verkligen vännen!!!<3

VÄNSKAP PÅ HÖGSTA GRADEN HÄR!!!

Kommentarer
» Josefine Andersson

vad är club haze för något :)?

och du, städa är något jag oxå skulle behöva göra, men fy så jobbigt, jag orkar inte haha!

2011-02-23 13:39:28
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
» Emma virta

Louise jag vet inte vad jag ska säga jag är så berörd, det där kändes verkligen rakt i hjärtat på mig. Du står inte i någon skuld alls till mig, du är helt klart den närmaste vän jag har. Jag säger att jag inte litar på någon, men jag vet att du är en person som man faktiskt kan lita på. Det är svårt att skriva med mina lösnagalar x) haha! Jag har aldrig haft en vän som dig, jag är verkligen glad att jag har dig. Och du ska veta att jag alltid står upp för dig genom eld & vatten. Vad som helst så finns jag där. Bara ring mig vilken tid på dygnet som helst jag lovar att svara. DU är en sannvän och jag är glad för allt jag fått delat med dig! Och såklart ska det bli mer. Vänner föralltid. Det är sällan jag gråter när folk skriver texter som handlar om mig, men du satte dit mig. Du fick fram tårarna, jag vet verkligen inte vad jga ska säga, men jag älskar dig verkligen vännen!!!

<3

2011-02-23 13:43:26
» Nathalie

hur ofta målar du dina naglar?:D

svara gärna här:

http://liborius.blogg.se/2011/february/nagellack.html#comment

2011-02-23 14:54:07
URL: http://liborius.blogg.se/
» Josefine Andersson

jaha okej, vad kul ;D!

2011-02-23 16:06:51
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
» AMYAH

Det är bra med mig :)

vad har du gjort idag? kram :*

2011-02-23 16:46:26
URL: http://amyah.blogg.se/
» Malin

Kärlek och vänskap är det finaste! :)

2011-02-23 17:10:03
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
» emelie francea

just nu e de bara träning :D

2011-02-23 19:05:09
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback